Styret informerer

Båtopptak høsten 2023

Første opptak er lørdag 23. september, andre opptak er lørdag 7. oktober.

Hold deg hjemme hvis du er syk/har ny oppståtte luftveissymptomer (feber, hoste, tungpustethet, hodepine, slapphet, nedsatt lukt- eller smaksans, muskelverk, sår hals med mer).

Første mann til mølla for båter opp til 12m (37f)
Vi har ca 8 plasser ledig til båter over 12m maks 14 tonn, her må du sende inn en søknad til Båtforeningen holmestrandbaatforening@gmail.com
Disse båtene vil bli tatt opp fredag 22 september. (Vi benytter dagen til andre båter også, ta kontakt hvis du ønsker å komme opp denne dagen)

Rett til opplagsplass prioriteres på lik linje med tildelingsreglene for båtplasser i Holmestrand.
Dørene åpner kl.07.00. Husk og følg anvisningene til styret.
Det blir ført liste med Nr i kø. Navn. Fot. Tlfnr.
Betaling skjer enten med betalings kort (debet) eller Vipps.
Du vil få et skilt med navn og tlf nr, dette skal festes lett synlig på båten/krybba.
Det vil forekomme omrokeringer på listen for å få plass til flest mulig båter, ventetiden kan bli lang, VIKTIG at man setter av hele dagen. Alle som skal opp forplikter seg til å være tilgjengelige på kort varsel, da det plutselig kan bli din tur.

Priser 2023

Under  24 fot 90,- pr fot
24-29 fot 100,- pr fot
30-33 fot 110,- pr fot
34-37 fot 120,- pr fot
38-41 fot 130,- pr fot
42+ fot 140,- pr fot (maks vekt 14 tonn)

Krybba skal være i forsvarlig stand, og være klargjort når det er din tur, om ikke mister du din plass i køen. LECA blokker er ikke tillatt.

Spørsmål kan rettes til:
Runar Lundhaug,             Mob: 9483355