Styret informerer

Medlemsmøte fredag 18.11 kl.1900

Hei alle medlemmer av Holmestrand Båtforening

Sommeren er over og Vinter og snø og ikke minst JUL er i anmarsj, båter er kommet på land eller i vinterhavn.

Først og fremst ønsker jeg å beklage at det har kommet veldig lite info fra Styret i 2022 og at vi ikke har klart og avholde noen form for Medlemsmøte.

Vi starter opp med medlemsmøte nå førstkommende fredag den 18.11.22 kl 1900 på båthuset, etter medlemsmøte blir det servert Pizza og baren åpner opp for et smått utvalg av leskende drikke.

Ang fremtidige medlemsmøter ønsker styreleder at vi hadde noen ildsjeler som kunne tenke seg å ta litt styring, dette for å få noe mere ut av møtene en bare info fra styret, skulle du være den som kunne brenne for dette, ring, mail eller SMS meg

Når det kommer til førstkommende møte har Styret fått høre at det verserer litt forskjellige rykter om hvordan havnen, parkeringsmuligheter og båtplasser skal se ut de neste årene, her kommer styret til å kunne gi dere riktig versjon

Vi snakker også litt rundt hvordan det har gått med sommerutleie av båthuset.

Styret sitter som sakt med 3 representanter i HSDA styret og fra i sommer har vi også sittet på styreleder vervet.

Alle spørsmål ang HSDA eller Båtforeningen vill bli svart opp etter beste evne.

Ønsker dere hjertelig velkommen til årets første Medlemsmøte, håper det blir mange gode samtaler og hyggelig sosialisering.

Mvh

Roy Marthinsen