Styret informerer

BÅTOPPTAK HØSTEN 2022

Første opptak er lørdag 24. september, andre opptak er lørdag 8. oktober.

Hold deg hjemme hvis du er syk/har ny oppståtte luftveissymptomer (feber, hoste, tungpustethet, hodepine, slapphet, nedsatt lukt- eller smaksans, muskelverk, sår hals med mer).

Første mann til mølla for båter opp til 12m (37f)
Vi har ca 8 plasser ledig til båter over 12m maks 14 tonn, her må du sende inn en søknad til Båtforeningen holmestrandbaatforening@gmail.com
Disse båtene vil bli tatt opp fredag 23 september. (Vi benytter dagen til andre båter også, ta kontakt hvis du ønsker å komme opp denne dagen)

Rett til opplagsplass prioriteres på lik linje med tildelingsreglene for båtplasser i Holmestrand.
Dørene åpner kl.07.00. Husk og følg anvisningene til styret.
Det blir ført liste med Nr i kø. Navn. Fot. Tlfnr.
Betaling skjer enten med betalings kort (debet) eller Vipps.
Du vil få et skilt med navn og tlf nr, dette skal festes lett synlig på båten/krybba.
Det vil forekomme omrokeringer på listen for å få plass til flest mulig båter, ventetiden kan bli lang, VIKTIG at man setter av hele dagen. Alle som skal opp forplikter seg til å være tilgjengelige på kort varsel, da det plutselig kan bli din tur.

Priser 2022

Under  24 fot 90,- pr fot
24-29 fot 100,- pr fot
30-33 fot 110,- pr fot
34-37 fot 120,- pr fot
38-41 fot 130,- pr fot
42+ fot 140,- pr fot (maks vekt 14 tonn)

Krybba skal være i forsvarlig stand, og være klargjort når det er din tur, om ikke mister du din plass i køen. LECA blokker er ikke tillatt.

Alle båter blir spylt under vannlinjen, før de settes i krybbe.
NB. Det er ikke lov å sette opp sin egen båt på eget initiativet før eller etter båt opptakene, båter bli satt på vannet for eiers regning.
Vi tar betalt 20kr for vaffel og 10kr for kaffe.
Betaling via Vipps

NB! Husk å les Vilkår og Betingelser som følger med kontrakten.

Mvh
Holmestrand båtforening